pátek 20. dubna 2018

Parfémy Essens



Asi před sedmi lety jsem objevila díky kolegyni v práci parfémy Essens. Tenkrát donesla do práce vzorník plný vůní, očichat všechny bylo naprosto nemožné, bylo jich tolik, že se pak už člověku začalo dělat nevolno. Nakonec jsem si vybrala dva parfémy, které krásně voněli. Bohužel pak jsem se k této značce už nějak nedostala a úplně na ni zapomněla. Ovšem nedávno jsem na internetu na tuto značku zase narazila.



Essens je značka, která byla založena v roce 2011 v české republice.  Z počátku prodávala pouze parfémy, ale postupně začala svůj sortiment rozšiřovat o výrobky speciální výživy, dekorativní kosmetiku a tělovou kosmetiku.


Já se zaměřím vyloženě na parfémy, které jsou naprosto skvělé. Firma garantuje 20% vonných esencí od předního světového producenta pro privátní značky společností SELUZ. Nabízí celkově 40 dámských a 20 pánských nejprodávanějších vůní. Tyto vůně nemají názvy, jsou očíslované, je to proto, že vonné esence jsou vlastně stejné vonné esence, jako od světových značek jakými jsou třeba Hugo Boss, Chanel… ovšem tato firma jim nemůže dát stejný název, proto ty čísla. U parfému je pouze uvedeno, jestli je to květinová, orientální… vůně. Parfémy vydrží vonět opravdu dlouho, což je fajn, za ty peníze. Mají své vlastní balení, které se mi moc líbí. Velikost si můžete vybrat buď 50 ml za 440,- Kč, nebo 15 ml za 235,- Kć, což je ideální balení do kabelky.


Já si objednala parfémy w123 a w129 v 15 ml provedení, netušila jsem totiž, jak budou vonět, což je dost nevýhoda, vybírala jsem ale podle toho, jaký typ vůně se mi líbí. Navíc byly tyto parfémy v akci, protože to byl už doprodej. Co jsem tak z toho pochopila, vždy jednou ročně ukončí výrobu některých druhů a nahradí je jinými, což byl právě tento případ. Do budoucna si určitě plánuju pořídit vzorník všech vůní, který se dá koupit za 575,- a pak už jen vesele objednávat a objednávat.


Objednávat se dá normálně na jejich stránkách za plnou cenu, prostřednictvím „dealera“ který parfémy také většinou prodává za plnou cenu nebo se můžete sami registrovat a získáte tím opravdu viditelnou slevu z každého parfému a sami můžete také svým známým parfémy nabízet. Já jsem se registrovala původně pro svou potřebu, ale kdyby někdo chtěl, mé sponzorské číslo je 10044089
Číslo sponzora je potřebné k registraci.

19 komentářů:

  1. Musí vonět skvěle, ty flakonky jsou moc krásné:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeej toto poznam , kamaratka tiez robi s touto znackou a maju viacero super produktov v ponuke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím zkoušela jen parfémy, ale časem se chystám určitě i na jiné výrobky :)

      Vymazat