sobota 24. března 2018

Recenze kosmetiky | trend IT UP - lak, lipcream a paletka



Tak jsem byla zase na lovu v DM, potřebovala jsem si totiž udělat radost, obdarovat sama sebe. A páni, kdybych tam mohla utratit celou výplatu, tak neváhám a udělám to. Místo toho jsem si nastavila rozpočet, který nesmím přešvihnout a nakupovaní bylo o to zajímavější. Jenže pro co se rozhodnout? No jedna věc byla hned jasná a to lak na nehty. Laky na nehty vyloženě miluju, takže to byla jasná volba, bez toho bych prostě nemohla odejít.


Těch barev a značek, celkem dlouho jsem se rozhodovala, jakou značku si koupím, často totiž kupuju laky od Essense, Gabriella Salvete, Flormar nebo Miss sporty. Jenže tentokrát jsem chtěla vyzkoušet nějakou jinou a tak volba padla na trend IT UP.

trend IT UP je značka DM drogérie. Věnuje se dekorativní kosmetice, ale zvláštní pozornost věnuje péči o nehty (laky na nehty, peeling na nehtovou kůžičku, vyživující oleje…) Najdete ji ve všech prodejnách DM, ale také na internetové stránce DM, kde se dá rovněž koupit.

Lak Double Volume & Shine


Barvu jsem si vybrala 270, je to asi bych řekla tmavě bordó, žádnou takovou jsem totiž ještě neměla a hned mi padla do oka. Škoda je, že barvy laků nejsou nějak pojmenované, ale pouze očíslované. Nevím proč, ale mám to raději.

Obal má tvar kvádru, což je fajn, protože se lahvičky dají dát pěkně jedna vedle druhé. Vršek je nahoře ozdoben vyraženým nápisem trend IT UP. Štěteček u tohohle laku mi ovšem absolutně nevyhovuje, je celkem tlustý a špatně se mi s ním na nehtech manipulovalo.


Už první vrstva dobře kryje a taky se dobře roztírá. Barva je hezká sytá a lesklá. V pohodě vydržel na nehtech dva dny, třetí den už se začal trochu odlupovat. Problém byl trochu s odlakováním, šel celkem hůře sundat a zůstaly mi po něm trochu červené prsty, hlavně kůže okolo nehtů.

Lip Cream Ultra Matte


Další z výrobků, který jsem si vybrala je Ultra matte lip cream barvu 090. Barva je to nádherná, brala jsem ji, aby mi ladila k laku na nehty. Stejně jako u laku na nehty je uzávěr ozdobený vyraženým nápisem trend IT UP.


Lip cream je hustý a mě se roztíral trochu hůře. Barva vypadala na rtech opravdu hezky, ale zdálo se mi, že po nanesení mi je celkem vysušuje. Výdrž není moc dlouhá, už po prvním jídle nebylo po lip creamu ani památky, což je škoda. Taky dost barví, když dáte někomu pusu třeba na tvář, s největší pravděpodobností tam bude mít otisk.


Paletka The Nudes Selection


Poslední z vybraných je paletka očních stínů The nudes selection 020. Obsahuje celkem šest odstínů očních stínů od béžové přes hnědou až k černé. V paletce je taky celkem fajn aplikátor na oční stíny. Mám sice raději štětec, ale tímhle se stíny dají taky v pohodě nanést, je delší, což je dobře, protože s krátkým aplikátorem se mi dobře nepracuje.



8 komentářů:

  1. ten istý odtieň laku mám aj ja a som trochu spokojnejšia ako ty... mne ide odlakovať dosť dobre a rýchlo, tak asi záleží na zložení :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné, že to může být i odlakovačem, třeba není tak dobrý :) Budu muset zkusit ještě jiný :) i když s ostatníma lakama problém nebyl.

      Vymazat
  2. Ta rtěnka vypadá dobře, dneska na ni kouknu..jdu si pro barvu na vlasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, má krásnou barvu. :) Jen škoda té krátké výdrže :(

      Vymazat
  3. Ten lip cream má pěkný odstín, ale škoda že vysušuje a nevydrží moc :/, ale paletka vypadá moc dobře ! :) krásné neutrální odstíny .)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, toho lip creamu je škoda :( Ale paletku určitě doporučuju. Tyhle barvy miluju :)

      Vymazat
  4. Když se tato značka objevvila v DM, tak jsem si také nakoupila nějaké produkty a musím říct, že špatná není. Mám od ní taky nějaké laky, rtěnky a tvářenky. Líbí se mi barva lip creamu, akorát jak píšeš, už na pohled to vypadá že je hodně krémový a bude se všude obtiskávat, to mě pak celkem rozčiluje :D Co mám ale já rtěnku teda spíš v takovém odstínu matném "nude" v takové tenké tyčince, na ní nedám dopustit, hodí se celkem ke všemu a když nevím co, nanesu na rty právě tuto a jsem spokojená, i s výdrží. :) Ovšem, to už je nějaká doba co jsem ji zakoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značka vypadá zajímavě i ceny jsou super, tak uvidím u dalších produktů. Děkuji za nápad na rtěnku, určitě na ni mrknu, teda jestli ji objevím :)

      Vymazat